Hvordan håndtere billetter i Simply CRM

Simply CRM støtter opprettelse av billetter, som lar kundene rapportere spesifikke problemer i forekomsten.

Lag billetter

Velg Støtte på venstre meny og åpne billettdelen.

På siden Billetter trykker du på knappen Legg til billett og fyller ut de nødvendige feltene i det resulterende popup-vinduet. Trykk Lagre for å opprette billetten.

Lag billetter i Kundeportalen

For å opprette en billett i Kundeportalen, åpner du kategorien Billetter og trykker på Ny billett.

Fyll ut de nødvendige detaljene og trykk Lagre.

Lukk åpne billetter

Hver åpen billett kan stenges av kontakten som opprettet billetten eller kontakten som fikk tildelt billetten.

For å stenge en billett, åpner du Billettmodulen og trykker på ønsket billettrekord i listevisningen. Dette åpner detaljert visning av den valgte billetten, hvor du bare kan trykke på knappen Marker som lukket.

Husk at billettstatusen automatisk blir endret til Stengt når du trykker på knappen.

Viktig: Kommentarer kan ikke legges igjen på lukkede billetter.

Oppdatert på 11/12/2019

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte Artikler