Hvordan sette opp flere avsendere i Simply CRM

Multiple SMTP- appen i Simply CRM lar deg legge til flere SMTP-servere til din Simply-forekomst. Ved å konfigurere flere SMTP-servere, lar denne utvidelsen deg tilpasse meldingene og kommunisere med kontaktene dine ved hjelp av en rekke e-postkontoer.

På denne måten kan du skille markedsførings- og salgsmeldingene dine fra support-e-post eller la de ansatte sende e-post fra deres personlige firmakontoer. Takket være flere SMTP vil hver bruker i din forekomst av Simply CRM kunne legge til sin egen tilpassede e-postadresse og sende e-post direkte fra Simply CRM .

Imidlertid hjelper Multiple SMTP deg ikke bare med å bedre organisere meldinger, de lar deg samle mer presise data for markedsføringskampanjer.

I tillegg kan bruk av flere e-postadresser redusere risikoen for at meldingen din havner i brukerens søppelpostmappe, noe som bidrar til å øke dine åpne priser.

Hvordan sette opp appen for flere avsendere

For å konfigurere flere avsendere, må du først aktivere applikasjonen fra App Store. For å gjøre det, gå til Innstillinger > Appadministrasjon > Apper .

Søk deretter etter Multiple SMTP- appen i butikken.

Når du har funnet flere SMTP , trykker du på Aktiver- knappen for å slå på appen.

Appen blir øyeblikkelig tilgjengelig for deg, og du bør motta følgende varsel, informere deg om appens status, øverst til høyre.

Nå kan du finne alternativet Flere avsendere under Andre innstillinger .

Når du åpner appen, bør du se hjemmesiden for flere avsendere med en Legg til ny- knapp øverst til høyre. Trykk på denne knappen for å legge til e-postadressene dine i Simply CRM .

Før du begynner å legge til e-postadressene dine, må du imidlertid sørge for at de er konfigurert slik at Simply CRM kan koble til dem.

Avhengig av hvilken e-postleverandør du foretrekker, kan du sjekke følgende støtteartikler:

Hver artikkel vil lede deg gjennom hele oppsettprosessen og forklare hvordan du kan håndtere eventuelle feil du kan få når du legger til e-postadressen din til flere avsendere i Simply CRM .

Når du konfigurerer e-postkontoer og legger dem til appen Multiple Senders , vil du kunne velge din e-postadresse som er ønsket for hver e-post du sender.

Hvis du vil sende en individuell e-post til en kontakt, kan du åpne Mail Manager- appen ved å trykke på e-postikonet øverst til høyre.

Trykk deretter på Komponer-knappen øverst til venstre i Mail Manager- appen.

I den resulterende e-postmenyen, trykk på Utgående server-knappen og velg det foretrukne brukernavnet for e-post som du konfigurerte i appen Flere avsendere .

Viktig: For å sende e-post fra Simply CRM , må du først installere Mail Manager-appen og konfigurere innboksen. Hvis du er usikker på hvordan du gjør det, kan du konsultere vår grundige guide om hvordan du konfigurerer Mail Manager .

Oppdatert på 10/02/2021

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte Artikler