Slik aktiverer du apper i Simply CRM

Simply CRM har en innebygd App Store , som lar deg tilpasse instansen din ved å aktivere eller deaktivere forskjellige applikasjoner i systemet.

Slik får du tilgang til Simply App Store

For å få tilgang til Simply App Store klikker du på profilrullegardinmenyen øverst til høyre og velger Innstillinger .

Innstillinger i <span class='notranslate'>Simply CRM</span> for Time Tracker

Innstillinger -siden klikker du på Appadministrasjon -fanen og åpner Apper .

Apper under App Management i Simply

App Store gir deg en rekke moduler som du kan aktivere på din instans. Bla gjennom appene eller bruk søkefeltet øverst for raskt å finne de ønskede appene.

Slik aktiverer du en ny app

Når du har funnet appen i Simply App Store , trenger du bare å trykke på Aktiver -knappen på kortet.

Aktiver Projects-appen i <span class='notranslate'>Simply CRM</span>

Når du trykker på knappen, vil du motta et varsel som informerer deg om at appen ble aktivert.

Prosjekt-appen er aktivert

Aktiverte apper vil gi deg ytterligere to knapper på kortet: Alternativer og Dokumentasjon . Trykk på Alternativer for å vise alle alternativene du kan bruke mens du konfigurerer appen.

Alternativer for Projects-appen

Klikk på Dokumentasjon hvis du vil lære mer om hvordan du bruker den nylig aktiverte appen.

Projects App Documentation-knapp

Hvis du ikke finner en app du leter etter eller har spørsmål, vennligst kontakt vår support via LiveChat eller send oss en e-post på support@simply-crm.com .

Oppdatert på 06/03/2022

Var denne artikkelen til hjelp?

Relaterte Artikler